مويس: آينده روني را بايد قدم به قدم مديريت کرد

وين روني فردا به احتمال فراوان در شرايطي در ترکيب يونايتد براي نبرد با همسايه آبي‌پوش خود در دربي شهر منچستر قرار مي‌گيرد که توانسته نامش را به عنوان چهارمين بازيکن در تاريخ شياطين سرخ که 200 گل براي يونايتد به ثمر رسانده‌اند، ثبت کند.

به گزارش تسنيم، روني 27 ساله که در 2 بازي اخير منچستريونايتد 3 گل به ثمر رسانده است در شرايطي مسير بازگشت به روزهاي اوج را در پيش گرفته که تا همين چند هفته پيش به عنوان بازيکني ياغي که هواي ترک اولدترافورد را در سر داشت شناخته مي‌شد اما او با همه جنجال‌هايي که در مورد جدايي احتمالي‌اش از قرمزپوشان شهر منچستر وجود داشت در اين تيم ماند.

ديويد مويس سرمربي شياطين سرخ با اشاره به قابل قبول بودن بازي‌هاي اخير روني در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد قرارداد ستاره انگليسي تيمش که سال 2015 به پايان مي‌رسد تمديد شود، گفت: فکر مي‌کنم که در مورد او ما بايد قدم به قدم پيش برويم. مثلا 2 گل ديگر از او در بازي برابر منچسترسيتي يک قدم رو به جلوي ديگر است. او تا الان واقعاً خوب بازي کرده و ما مي‌خواهيم که همين روند را حفظ کند. اگر اتفاقي نيفتد من از او خواهم خواست يک قدم ديگر بردارد. من مي‌خواهم او روز به روز بهتر شود.

مويس فردا (يکشنبه) در حالي براي اولين بار به عنوان سرمربي منچستريونايتد در دربي شهر منچستر حضور پيدا مي‌کند که در دوران 11 ساله حضورش روي نيمکت اورتون دربي حساسي مانند جدال اين تيم با ليورپول در دوئل همسايه‌هاي مرسي‌سايدي را تجربه کرده است. او در دوران بازيگري‌اش هم وقتي براي تيم اولدفِرم اسکاتلند بازي مي‌کرد نيز دربي شهر گلاسکو را در بازي برابر سلتيک تجربه کرد.

مويس در خصوص دربي شهر منچستر اظهار داشت: همه دربي‌‌هاي شهر‌هاي بزرگ دنيا از هيجان خاصي برخوردار هستند. من در گلاسکو و مرسي‌سايد چنين دربي‌هايي را تجربه کرده‌ام و مي‌دانم که پيروزي در آنها چقدر براي هواداران دو تيم و بازيکنان ارزشمند و مهم است، هرچند در نهايت اين نتايج آخر فصل است که تعيين مي کند کدام يک از 2 تيم موفق تر بوده‌اند.

شرايطي که مويس در اولين دربي منچستري‌ها در فصل جديد دارد، در مورد همتاي آرژانتيني او روي نيمکت سيتي نيز صدق مي‌کند. مانوئل پيگريني هم براي اولين بار دربي شهر منچستر را تجربه مي‌کند اگر چه او قبلا رو در روي مويس قرار گرفته است. پيگريني در زمان مربيگري‌اش در ويارئال در مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا در سال 2005 در 2 بازي رفت و برگشت تيمش را برابر اورتون ديويد مويس هدايت کرد.

پيگريني در خصوص دومين رويارويي‌اش با سرمربي اسکاتلندي يونايتد عنوان کرد: لازم نيست به من بگوييد تا بدانم اين دربي چقدر مهم است. با کار کردن در سيتي و زندگي در منچستر توانسته‌ام بفهمم که اين دربي چه بازي خاصي است.

پيگريني در شرايطي خود را براي ميزباني از يونايتد آماده مي‌کند که اميدوار است داويد سيلوا، هافبک بازيساز اسپانيايي تيمش بعد از غيبت در 2 بازي به دليل مصدوميتي که در اردوي تيم ملي اسپانيا دچارش شد، آماده شده و به ميدان برود.

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:دیوید مویس, وین رونی,داربی منچستر, | 13:42 | نویسنده : امیرحسین رسولی |
  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ